سرهنگ جابر صفاری عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رانندگان بایستی با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی مناسب و پرهیز از تعجیل در رانندگی ترددی ایمن را برای خود و دیگران به همراه آورند.
وی به وضعیت جوی در راه های استان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر گردنه حیران در محور آستارا - اردبیل مه آلود و در محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال نیز بارش برف را داریم .
وی با یاداوری اینکه محور پونل- خلخال همچنان بدلیل عدم ایمنی لازم مسدود است، تصریح کرد: رانندگان بایستی برای تردد از محورهای کوهستانی استان تجهیزات زمستانی و ایمنی لازم همچون لباس گرم، سوخت کافی و غذای اماده به همراه داشته باشند.
سرهنگ صفاری به ترافیک محورهای استان نیز اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه اکنون زمان بازگشت مسافران می باشد، در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است.
وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در استان گفت: به منظور کشش ترافیکی و تسهیل در تردد محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح امروز( یکشنبه) در دو محور مواصلاتی و پرتردد رشت- قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس اعمال شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان اظهار کرد: براین اساس؛ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 12 امشب در دو محور یاد شده ممنوع است.
اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان را برای امروز ( یکشنبه) ابری و مه آلود بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرده است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.