مهندس یونس هوشمندپور در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : هم اکنون ارتفاع برف در محور پونل به خلخال، بعد از محدوده زندانه تا گردنه الماس در حوزه استحفاظی رضوانشهر و پره سر حدود 30 سانتی متر است.
وی افزود : با توجه به نبودن ایمنی لازم، کولاک شدید، نبودن دید کافی برای جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی، این محور از محدوده زندانه تا گردنه الماس و به عکس که هم اکنون خالی از سکنه می باشد را تا اطلاع ثانوی مسدود کردیم.
رئیس اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای رضوانشهر ضمن تذکر به همه رانندگان و ساکنان مناطق کوهستانی این شهرستان گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در تمامی محور های کوهستانی در این شهرستان هستیم که رانندگان عزیز ضمن همراه داشتن لوازم ایمنی و زنجیر چرخ، با احتیاط برانند و مردم عزیز نیز در صورت امکان از سفر های غیر ضرور به مناطق مرتفع پرهیز کنند.
مهندس هوشمند پور با بیان این که هم اکنون با بسیج تمامی امکانات و بکارگیری نیروهای راهداری، در حال برف روبی در جاده های کوهستانی واقع در محور های پونل به سمت زندانه، رودبارسرا به سمت بیاچال و امام زاده صالح، راه های روستایی ییلاقات ارده، روشنده، اندل، چروده، پارگام، وسکه، و غیره هستیم افزود : تلاش خواهیم کرد تا از انسداد این محور ها جلوگیری کنیم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
محور ارتباطی پونل به خلخال و پونل به بیاچال و امام زاده صالح از مسیر های سخت گذر و کوهستانی این شهرستان هستند.
7293 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.