رئیس شورا در نامه‌ای از سرپرست شهرداری علاوه بر پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام، خواستار ارائه گزارش کاملی از وضعیت انحراف خط پروژه بازگشایی معبر امام علی (ع)، مرمت ساختمان بلدیه و آبنمای بوستان ملت و ... شد.

به گزارش ایلنا، سید امیر حسین علوی اظهار کرد: متاسفانه جزئی‌ترین مسائل شهری معطل مانده‌است. عمده معابر رشت نیازمند آسفالت است و مرمت چاله‌های شهر و نوارهای حفاری و تکمیل پروژه هدایت روان آب‌های سطحی ضروری است.

وی افزود: شهرداری در ۴ سال گذشته برای اجرای پروژه روان آب های سطحی هزینه زیادی کرده‌است اما در مرمت نوارهای حفاری این پروژه در منهول‌های فاضلاب با اختلاف سطح مرمت شده و در بسیاری از موارد خطر آفرین شده است.   رئیس شورا عمارت بلدیه و ساختمان میرزا خلیل را سرمایه‌های فرهنگی این شهر خواند و تاکید کرد: با وجود تذکرات متعدد هنوز قرارداد مرمت این بناها با نظارت اداره کل میراث فرهنگی گیلان منعقد نشده است.   علوی همچنین خواستار بازنگری در پروژه جام جم شد و افزود: این پروژه در شورای سوم مصوب شده است و لازم است با توجه به شرایط اقتصادی فعلی مورد بازنگری قرار گیرد.   رئیس شورای شهر همچنین گفت: شورای چهارم مصوبه فروش پروژه تجاری گلسار را مشروط بر صرف اعتبار آن برای پروژه‌های عمرانی صادر کرد ولی شنیده شده چک ها وصول شده حاصل از فروش ، صرف پرداخت حقوق کارکنان شده است. قانونا شهرداری چنین حقی نداشت.   علوی همچنین یادآور شد: شهربازی قدس تنها شهربازی درون شهری رشت بود که از شورای چهارم بسته شد و از همان زمان می‌باید شهربازی جدیدی با سرمایه‌گذار جدید بازگشایی می شد و با وجود اعلام آمادگی سرمایه‌گذار جدید، شهرداری گزارش دهد که چرا شهربازی گلسار و پروژه پارک آبی اجرایی نشده است.   وی همچنین تاکید کرد: با وجود هزینه کردهای میلیاردی هنوز مشکل فنی آب‌نمای بوستان ملت و آب‌نمای میدان شهرداری رفع نشده است.   علوی با اشاره به ازدیاد سگ های ولگرد در سطح شهر خواستار تسریع در جمع آوری این سگها توسط خدمات شهری شهرداری شد.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.