به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا دادبود شنبه شب در صحن علنی شورای شهر گرگان با اشاره به تغییر اساسنامه و چگونگی انتصاب اعضای هیئت مدیره سازمان های وابسته به شهرداری گفت: اصلاحات و جابجایی های لازم در کادر مدیریتی مربوطه در حال انجام است و تلاش می شود تا فرصت بهره مندی از ظرفیت کارشناسان مجرب و توانمند هم فراهم شود.
شهردار گرگان جزئیاتی از این تغییرات ارایه نداد.
دادبود با اشاره به ایجاد پارک مسافر در شرق گرگان گفت: با اتمام مطالعات مشاور؛ این پروژه با همکاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: در پی تشکیل تیم کارشناسی میزان تعهدات و بدهی مالی شهرداری گرگان از مدیریت های سابق تاکنون در حال جمع بندی و نهایی شدن است.
وی اظهار کرد: هرچند برخی از بدهی‌ و تعهدات سنوات گذشته شهرداری گرگان ابهام دارد اما تا هفته آینده جمع بندی و گزارش آن به مردم و نهادهای مربوطه اعلان خواهد شد.
به گزارش ایرنا در جلسه شورای شهر بر ضرورت تعیین تکلیف املاک و ساختمان های مسکونی و اداری شهرداری که در اختیار اشخاص یا نهادهای دولتی قرار دارد و مشخص شدن آخرین وضعیت پروژه فرهنگسرای غرب گرگان نیز تاکید شد.
همچنین نظارت بر قراردادهای مالی تنظیمی در سازمانهای وابسته، بکارگیری افراد خلاق و توانمند در کادر مدیریتی سازمان ها، ساماندهی مشاورین فعال در شهرداری، جانمایی بازارچه های جدید در نقاط مختلف شهر گرگان و بکارگیری پیمانکاران تخصصی و کارآزموده از جمله دیگر موارد مطروحه بود.
در این جلسه لوایحی همچون پرداخت خسارت تاخیر در تادیه چک شهروندان بدهکار در حوزه ساختمان سازی، واگذاری یک واحد تجاری به کانون بازنشستگان شهرداری و خرید لوازم مربوط به دیتا سنتر شهرداری به ارزش 800 میلیون تومان مطرح شد.
به گزارش ایرنا جلسات رسمی شورای شهر گرگان شنبه هر هفته از ساعت 17 آغاز می شد اما امروز به سبب برگزاری دیدار فینال جام باشگاه های آسیا زودتر آغاز و ساعت 18 پایان یافت.
شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.