به گزارش خبرنگار ایرنا فیروز فاضلی روز دوشنبه در نشست خبری بمناسبت گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان افزود: نمایشگاه کتاب در گیلان به یک فرهنگ تبدیل شده و می بایست تلاش کرد تا از طریق این فرهنگ ، فرهنگ مطالعه که فرهنگ مهربانیست به نسل نو و خانواده ها انتقال یابد.
وی اظهار داشت : امسال نیز تلاش شده تا در نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از زبده ترین ناشران دعوت شود و بر همین اساس این نمایشگاه با حضور 400 ناشر برگزار می شود که 35ناشر را ناشران گیلانی تشکیل می دهند.
فاضلی ادامه داد: اگرچه مشکلات کاغذ در نشر نیز تاثیر گذاشته اما باید تلاش شود در این عرصه در پی راهی بود که کتاب ، این بوی مهربانی در خانواده ها جاری شود.
فاضلی ضمن قدردانی از استانداری ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و شهرداری رشت در برگزاری نمایشگاه یادشده از مولفان، ناشران و رسانه ها خواست همکاری مطلوبی در این زمینه داشته باشند.
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان بیست و ششم آبان ماه گشایش می یابد و تا یکم آذرماه از ساعت 10 تا 20 میزبان علاقه مندان به فرهنگ کتابخوانی است.
سال گذشته، سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در 200 غرفه و با حضور 400 ناشر استانی و کشوری، با 30 درصد تخفیف به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت - تهران دایر شده بود.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.