اسماعیل محمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این فراخوان در راستای برگزاری بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس انجام می شود، افزود: هیچ محدودیتی به لحاظ سنی و قالب آثار ارسالی وجود ندارد ؛ اما آثار چاپ شده و آثاری که قبلا در جشنواره های مشابه شرکت کرده باشند از رقابت خارج می شوند.
وی به جوایز پیش بینی شده به نفرات برتر اشاره و تصریح کرد: آثار برگزیده برای شرکت در کنگره سراسری به دبیرخانه مرکزی ارسال می شود و جوایز برای نفرات برتر به ترتیب نفر اول هفت میلیون ریال، نفر دوم پنج میلیون ریال و نفر سوم سه میلیون ریال و برای برگزیده بخش کوچک و نوجوان نیز ده میلیون ریال در نظر گرفته شده است
به گفته محمدپور ؛ آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس استان طی آذرماه در شهرستان آستانه اشرفیه و اختتامیه کنگره کشوری اسفندماه امسال در شیراز برگزار می شود.
وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی رشت، بلوار شهید بهشتی، نرسیده به فلکه گاز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان ارسال و یا به شماره 01333365837 نمابر کنند.
جشنواره دفاع مقدس در راستای برگزاری بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ، گیلان از سوی اداره کل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.
7296 /6030 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.