به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد صبح سه شنبه در نخستین دیدار مردمی خود پس از تصدی گری سمت فرمانداری این شهرستان ساحلی بر لزوم حفظ اعتماد مردم و اعتمادسازی در کنارافزایش فضای رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: اصل خدمتگزاری بر مبنای تکریم مردم است و باید این اصل به عنوان مهمترین اولویت، در سرلوحه کار مسئولان دولت قرار گیرد.
حیدری آزاد با بیان اینکه مسئولیت ها توفیق و امانتی بیش نبوده و ماندگار نخواهد بود افزود: خدمت به مردم تنها اصل ماندگار برای خدمتگزاران نظام است و جلسه تودیع و معارفه یک روزی برای همگان برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: بالاترین عبادت برای مدیران دستگاه های اجرایی ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع بوده و خدمت به مردم بر اساس تاکیدات امام راحل(ره)و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب، وظیفه هر مسئول در هر جایگاهی است.
وی با تاکید براینکه مسئولان و مدیران شهرستان باید در قبال مردم مسئولیت پذیر بوده و در انجام کارها از خرد جمعی استفاده کنند افزود: باید علاوه بر استفاده از نوآوری و خلاقیت در انجام کارها ، از فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کنیم و هر هفته با دعوت از مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان به مردم ، مشکلاتشان بررسی و در نهایت، ارباب رجوع با لبخند رضایت و با دست پر برگردند.
حیدری آزاد ابراز امیدواری کرد: باید با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و همراهی مسئولان شهرستان بندرانزلی در خدمت به مردم این شهر ساحلی بیش از پیش گام برداشته و با تمام توان در جهت رفع محرومیت‌ها همت کنیم .
به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح سه شنبه مدیران ادارت گاز، آبفا، برق، کمیته امداد، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن و تجارت در دفتر فرماندار حضور یافته و فرماندار شهرستان بندرانزلی در نخستین دیدار مردمی خود علاوه بر بررسی مشکلات مراجعه کنندگان ، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مراجعان صادر کرد.
بندرانزلی در کرانه جنوبی دریای خزر با 140 هزار نفر جمعیت و 33 کیلومترمربع مساحت از متراکم ترین شهرهای ایران محسوب می شود .
این شهرستان حدود 200 سال سابقه بندری دارد و از موقعیت ویژه ای در زمینه تجارت و گردشگری برخوردار است.
7471/6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.