به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، این دیدار که عصر جمعه هفته جاری در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود، تقابل دو تیم فوتبال ایران از دو منطقه مختلف کشور است و با توجه به اینکه هر دو تیم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار نیاز دارند، می تواند در نوع خود جذاب و دیدنی باشد.
سپیدود رشت یکی از تیم های قدیمی و پرطرفدار شهرستانی در ایران است و پارس جنوبی از جم بوشهر به گیلان می آید. سرخپوشان رشتی وضعیت نامناسبی در جدول رده بندی دارند و با توجه به ضرورت کسب پیروزی در این مسابقه، به طور حتم با یک ترکیب هجومی رو در روی پارس جنوبی جم قرار خواهند گرفت تا شاید نخستین پیروزی در رقابت های لیگ برتر را در ورزشگاه سردار جنگل جشن بگیرند.
سپیدرود رشت تاکنون در رقابت های لیگ برتر از 10 بازی، سه تساوی و هفت شکست کسب کرده و شرایط بسیار نامناسبی در جدول رده بندی دارد و فقط پیروزی در این دیدار خانگی می تواند برای این تیم موثر باشد.
در سوی دیگر؛ پارس جنوبی جم که تاکنون در رقابت های فصل جاری لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده در میانه جدول رده بندی قرار دارد و مسئولان و کادر فنی آن تمایل ندارند جایگاه خود را در نیمه اول جدول از دست دهند و بر همین اساس، نیازمند کسب امتیاز برابر سپیدرود هستند.
جدال هر دو تیم برای کسب پیروزی، نوید بازی زیبا و تماشاگرپسندی می دهد.
تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تیم پارس جنوبی جم با 13 امتیاز در مکان هشتم و تیم سپیدرود رشت با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.