به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود عصر جمعه در این دیدار با یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال نفت تهران را شکست داد.
این مسابقه ، از هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردار جنگل رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد.
این بازی با حملات تیم سپیدرود آغاز و این تیم در همان دقایق اولیه به گل دست یافت و علی عباسی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه سوم دروازه تیم نفت تهران را باز کند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، هر دو تیم سپیدرود رشت و نفت تهران فرصت گلزنی داشتند اما نتوانستند از فرصتها سود ببرند تا این نیمه با همان یک گل به سود سپیدرود خاتمه یابد.
نیمه دوم این بازی نیز با برتری تیم سپیدرود آغاز و محمد نزهتی مهاجم این تیم در دقیقه 56 روی اشتباه مدافعان تیم نفت تهران با یک ضربه دقیق ، دومین گل سپیدرود را به ثمر رساند.
تیم سپیدرود که اکثر حملات خود را از جناح راست تیم نفت تهران انجام می داد ، در دقیقه 63 نیز با نفوذ از جناح چپ خود و روی تعلل مدافعان تیم حریف ، میعاد یزدانی سومین گل سپیدرود را به ثمر رسانید.
اما این پایان کار نبود و تیم نفت تهران با چند حمله سرانجام موفق شد در این بازی به گل برسد و رضا حبیب زاده در دقیقه 77 تنها گل این تیم را به ثمر رساند تا در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه سه بر یک در این دیدار به برتری برسد.
قضاوت این بازی را وحید کاظمی با کمک های حمیدرضا کنعانی و فرهاد مروجی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، میثم تهیدست از سپیدرود رشت ، سینا خادم پور و محمد نصرتی از تیم نفت تهران کارت زرد دریافت کردند و حمید ملکی بازیکن سپیدرود نیز در دقیقه 70 با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.
تا پایان دور رفت و هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم نفت تهران با کسب 13 امتیاز و تیم سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز به ترتیب در مکان های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.