به گزارش خبرنگار ایرنا محسن سیدی عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و صنعت نفت آبادان در رشت اظهار داشت: صنعت نفت را به خوبی آنالیز کرده و باید هوشمندانه برابر این تیم ظاهر شویم تا در نهایت به پیروزی برسیم.
وی افزود: صنعت نفت یک تیم قدیمی و ریشه داری همچون سپیدرود است و طرفداران خوبی نیز دارد و امیدواریم که بازیکنان سپیدرود به خوبی بتوانند دستورات کادر فنی را در بازی برابر این تیم پیاده کنند.
سیدی ادامه داد: البته با توجه به اینکه چند روزی است تیم را تحت اختیار گرفته ایم، روی کارهای تاکتیکی نمی توانستیم زیاد کار کنیم چون فرصت نداشتیم و کادر فنی سپیدرود بیشتر روی مسایل روحی - روانی تیم کار کرده و خوشبختانه هم اینک بازیکنان سپیدرود آماده رویارویی با صنعت نفت آبادان هستند.
مربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: صنعت نفت در سال جاری از وجود یک مربی خارجی سود می برد و بازیکنان شایسته ای هم دارد اما هدف ما کسب هر سه امتیاز این دیدار است تا بتوانیم در این بازی خانگی به برتری برسیم.
سیدی بر حضور طرفداران سپیدرود تاکید و بیان کرد: انتظار ما این است که طرفداران خونگرم و دوست داشتنی سپیدرود در دیدار برابر صنعت نفت آبادان حضور همه جانبه ای در ورزشگاه داشته باشند و سکوها را پر کنند تا با حمایت آنان بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.
وی اضافه کرد: در دیدار برابر صنعت نفت آبادان همچنان از وجود میثم فرودسی و علی عباسی به دلیل مصدومیت محروم هستیم اما خوشبختانه سایر بازیکنان آماده دیدار و پیروزی برابر این تیم هستند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان از ساعت 19 فردا (پنجشنبه هشتم شهریورماه) در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت. تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در یک گروه در حال برگزاری است، تیم صنعت نفت آبادان با کسب چهار امتیاز در رتبه چهاردهم و سپیدرود رشت با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.