به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر پنجشنبه از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد؛ تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ششم ، محمد نزهتی مهاجم سپیدرود در محوطه جریمه صنعت نفت با خطا متوقف شد و داور یک ضربه پنالتی به سود تیم سپیدرود اعلام کرد که حسین ابراهیمی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست با یک ضربه دقیق، اولین گل میزبان را در دقیقه هفتم به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، تیم صنعت نفت چند حمله را روی دروازه تیم سپیدرود پایه ریزی کرد اما این میزبان بود که به گل دوم دست یافت و محمد نزهتی توانست در دقیقه 16 دومین گل تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه 28 نیز، داور این بازی برخورد روی کرار جاسم بازیکن عراقی تیم صنعت نفت آبادان را پنالتی تشخیص کرد که این ضربه توسط کرار زده شد اما سیدمحمد حسینی دروازبان تیم سپیدرود آن را مهار کرد.
در نیمه دوم هر دو تیم سپیدرود و صنعت نفت بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه تیم صنعت نفت بیشتر صاحب توپ بود اما نتوانست فرصت گلزنی مناسبی ایجاد کند و سرانجام این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپیدرود خاتمه یافت.
قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر با کمک های محمد عطایی و بابک عباسقلی زاده بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، داود توشی صوفیانی و لوسیانو پریرا از صنعت نفت آبادان ، محمد نزهتی ، علی دهقان و حسین کعبی از سیپدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب این پیروزی ، هفت امتیازی شد و از مکان چهاردهم به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کرد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.