فرماندار صومعه سرا گفت: اگر مدیری احساس می‌کند تحت فشار است و نمی‌تواند کار کند بدون فوت وقت اطلاع دهد تا سریعا فرد دیگری را جایگزین وی کنیم.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی فتح‌اللهی در جلسه ساماندهی رودخانه‌های شهرستان صومعه‌سرا که ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه مدیران ادارات قبل از هر اقدامی  هماهنگی لازم را با فرمانداری داشته باشند گفت؛ مانع نتراشیدن، هماهنگی بیشتر و بسیج امکانات در چارچوب قانون و در جهت رفع نگرانی‌های مردم باید در اولویت کار مدیران باشد.

فرماندار صومعه سرا عوامل اصلی در بروز خسارات ناشی از سیل را این‌گونه تشریح کرد؛ وضعیت جغرافیایی منطقه- عدم لایروبی و  ساماندهی به موقع رودخانه ها - تصرف حریم رودخانه‌ها توسط افراد و تغییر در بافت آن- نوع تاسیسات و ابنیه‌ها.

وی آخرین برآورد خسارات زیرساخت عمومی بر اثر سیل را 75 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد:  محدودیت در امکانات و اعتبارات نباید موجب شود تا کار را بر زمین بگذاریم و از طُرُق مختلف مانند استفاده از بخش خصوصی و ... در رفع مشکل نقاط آسیب پذیر تلاش کنیم و در این راه انتظار می رود مردم نیز با ما همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.