به گزارش ایرنا، ژاله فرامرزیان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از خانه کشتی سرعین افزود: 70 درصد هزینه احداث زمین چمن مصنوعی را وزارت ورزش و جوانان و 30 درصد هزینه آن را بنیاد مستضعفان پرداخت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: سال گذشته هم 20 زمین چمن مصنوعی در روستاها و مناطق کم برخوردار کشور احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
او با اشاره به اینکه منابع مالی وزارت ورزش و جوانان برای احداث مجموعه‌های ورزشی جدید محدود و بسیار ناچیز است، بیان کرد: برای احداث و تامین فضاهای ورزشی مورد نیاز در کشور علاوه بر دستگاهها و نهادهای اجرایی باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
وی اضافه کرد: پارسال برای اولین بار قانون اختصاص 27 صدم از 9 درصد درآمد مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش کشور اجرا شد ولی به دلیل قرار گرفتن در پایان سال جذب 57 درصد آن ممکن شده و صرف احداث سالن و اماکن ورزشی شد.
فرامرزیان گفت: در 2 ماه اخیر 83 درصد اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان بین استانهای کشور توزیع شده و انتظار می رود اجرای پروژه های عمرانی ادارات کل ورزش و جوانان سرعت گیرد.
او اضافه کرد:بخشی از اعتبارات تخصیصی به استانها به صورت اسناد خزانه یکساله است که پیمانکاران و سرمایه گذران می توانند از این اسناد استفاده کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان افزود: استان اردبیل قابلیت زیادی در همه رشته های ورزشی داشته رد و ورزشکاران نامی و پرآوازه زیادی دارد و باید با تامین زیر ساخت ها لازم به جایگاه حقیقی خود در ورزش کشور برسد.
فرامرزیان برای بازدید از زیر ساخت ها و امکانات ورزشی، افتتاح پروژه های عمرانی و برای شرکت در همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع و مسئولان فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور که از دوازدهم تا چهاردهم مردادماه به مدت سه روز در شهرستان سرعین برگزار خواهد شد به اردبیل سفر کرده است.
شهر سیاحتی سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل و دامنه های خنک و سرسبز کوه سبلان واقع است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.