مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان کمک ها توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان با مشارکت دو هزار و 107 داوطلب و سازمان های مردم نهاد انجام شده است.
وی اظهار داشت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر همه ساله طرح های ملی شامل همای رحمت، فرشتگان رحمت، ارمغان مهر و استانی و پروژه های انساندوستانه را با مشارکت خیرین و داوطلبان برای کمک به نیازمندان و خانوارهای کم برخوردار اجرا می کند.
ولی پور بیان کرد: در اجرای این طرح ها، علاوه بر مشارکت خیرین و داوطلبان، 30 موسسه خیریه و مردم نهاد (NGO) نیز برای کمک به حفظ محیط زیست، کمک دارویی و مالی به بیماران صعب العلاج، خرید لوازم منزل برای نیازمندان، ویزیت رایگان در نقاط دور از دسترس، برپایی چادرهای سلامت در مناسبت های خاص، جمع آوری کمک برای نیازمندان، ایستگاه سلامت، اجرای طرح نیابت و کمک به سالمندان، اجرای کاروان سلامت و حضور پزشکان و پرستاران داوطلب در نقاط محروم و ویزیت رایگان مشارکت کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با تاکید لزوم ترویج فعالیت های خیرخواهانه و بشر دوستانه در جامعه خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، 124 خانه هلال به منظور تحقق این هدف در سطح مراکز دهستان ها ، محلات و شهرهای گیلان راه اندازی شده است.
هلال احمر استان دارای هشت هزار و 633 عضو و داوطلب در چهار گروه مهارت، حمایت، مشارکت و هدایت در حوزه داوطلبان است که به صورت داوطلبانه در یکی از این گروها با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.