به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر جمعه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان سپیدرود رشت بود.
ملوانان با هدایت فرهاد پورغلامی حجت صدقی را به عنوان سنگربان در اختیار داشتند و سعید سالارزاده، مهدی جان ملکی، وحید حیدریه، پوریا غلامی ، محمد پوررحمت الله، میلاد کمندانی، حافظ یعقوبی، یزدان عباسیان، محمد حسین پور و بابک مرادی را به عنوان بازیکنان اصلی خود به میدان فرستاند و در مقابل؛ سپیدرود رشت از کوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، ابراهیم لاکمه سری، محمد نزهتی ، محمد مهدوی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی ، علیرضا عزت کرامت ، میلاد قربان زاده و محمد غلامی به عنوان 11 بازیکن اصلی در دیدار مقابل میزبان استفاده کرد.
قضاوت این دیدار حساس برعهده حسین زرگر از استان سمنان بود و تورج عیوض محمدی و علی دودانگه از زنجان و وحید صالحی از تهران ، او را در امر قضاوت یاری کردند.
بازی در هوای آفتابی و در حضور حدود شش هزار تماشاگر دو تیم، در ورزشگاه تختی آغاز شد و پیش از شروع مسابقه سرمربی ملوان بندرانزلی به استقبال کادر فنی تیم میهمان رفت.
ملوانان از ابتدا بازی هجومی را آغاز کردند و در دقیقه 3 ، محمد حسین پور بازیکن شماره 21 ملوان شوت سرکش خود را روانه دروازه سپیدرودرشت کرد که کوروش ملکی دروازه بان سرخ پوشان به زحمت توانست آن را مهار کند.
در دقیقه 30 به دلیل گرمای هوا، داور بازی را قطع و به بازیکنان اجازه داد آبی بر سر روی خود بریزند و در دقایق پایانی نیمه اول به علت حاشیه های به وجود آمده در ورزشگاه و درگیری تماشاگران دو تیم ، علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تیمش را از زمین بیرون کشید و بازی نیمه کاره به پایان رسید.
بعد از حدود 20 دقیقه وقفه ، دو تیم بار دیگر به زمین مسابقه آمدند و رقابت دوباره از سر گرفته شد و درنهایت نیمه اول با نتیجه تساوی پایان یافت.
در دقایق آغازین نیمه دوم بازیکنان ذخیره تیم سپیدرود ازجمله حسین کعبی ، یعقوب کریمی و علیرضا نورمحمدی با خبرنگاران درگیری فیزیکی شدید پیدا کرده و به سمت خبرنگاران حمله ور شدند که با دخالت نیروی انتظامی غائله خاتمه یافت.
دقایقی از نیمه دوم نگذشته بود که تیم سپیدرود روی اشتباه مدافعان ملوان به پنالتی رسید و محمد غلامی نخستین گل تیمش و بازی را به ثمر رساند.
در ادامه مسابقه کمک داور اول بازی با پرتاب اشیاء خارجی به داخل زمین مصدوم شد و باز هم بازی دقایقی به تاخیر افتاد.
سپیدرودی ها در ادامه به بازی تاخیری روی آورده و با تلف کردن وقت ، سعی در کنترل زمان داشتند و درنهایت ، داور میدان با احتساب تنها 3 دقیقه وقت اضافه، سوت پایان بازی را به صدا در آورد و مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود میهمان به پایان رسید و ملوانان از گردونه جام حذفی کنار رفته و سرخ پوشان رشتی، به دور یک هشتم نهایی صعود کردند.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.