گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان به ایرنا حاکیست؛ منوچهر صدفی با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت ایران طبق سال های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی و بر اساس معیارهای مقرر و شاخص های مندرج در سایت www.tpo.ir ، درصدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی سال 97 در بیست و دومین سالروز ملی صادرات است.
وی با دعوت از تمامی صادرکنندگان استان برای ثبت نام تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir در قسمت صادرکنندگان نمونه، شرایط ، ضوابط و معیارها را دقیق مطالعه کنند.
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مهلت ثبت نام انتخاب صادرکنندگان برتر استان را تا 19 شهریورماه جاری اعلام کرد.
به گفته صدفی، تحویل اصل، مدارک و مستندات از فردا (سه شنبه 20 شهریورماه) آغاز و تا چهارشنبه 25 همین ماه ادامه دارد و مدارک مورد نیاز باید به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 97 مستقر در سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان (اداره بازرگانی خارجی) ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی می توانند برای کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند.
افزون بر 2 هزار و 680 واحد صنعتی در گیلان وجود دارد که بیش از 50 واحد صنعتی استان، محصولات خود را صادر می کنند.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.