رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از صدور 167 پروانه بهره‌برداری صنعتی از ابتدای امسال در سطح استان خبر داد و گفت: البرز در تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه یک کشوری را بدست آورد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران گفت: در استان البرز در مجموع 167 پروانه بهره‌برداری صادر شده که در تعداد پروانه صادره رتبه‌دوم و در تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه یک کشوری بدست آمده است.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری انجام گرفته در این تعداد واحد صنعتی بالغ بر 968 میلیارد تومان بوده که اشتغال مستقیم بیش از 5 هزار و 40 نفر را فرآهم می‌آورند.

شاهمرادی همچنین از صدور 37 مجوز طرح توسعه با اشتغال حدود 1300 نفر و سرمایه گذاری بالغ بر 292 میلیارد تومان خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: از ابتدای سال 1397، یکصد و شصت و یک جواز تاسیس نیز صادر شده که ان‌شالله به‌زودی شرایط اشتغال بیش از 5 هزار و 950 نفر را با حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در حدود یک‌هزار و 114 میلیارد تومان بوجود خواهند آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: علی‌رغم برخی فشارهای تحمیلی خارجی به حوزه تولید کشور، باید اذعان کرد که هنوز بسیاری از صنعتگران با چشم امید به آینده کشور، بسیار پرتلاش تر از پیش گام برداشته و دنبال حفظ و توسعه شرایط کاری و تولیدی خود هستند.

وی افزود: آمار فوق و پیگیری‌های مجدانه تولیدکنندگان برای عبور از برخی موانع پیش روی، جدیت و تلاش همه مسئولان و خدمتگزاران حوزه صنعت را برای خدمت صادقانه‌تر و مثمرثمرتر از پیش فراهم آورده است.

شاهمرادی تاکید کرد: اطمینان دارم که شرایط موجود فرصتی بزرگ برای کشور خواهد بود تا طعم شیرین خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها از جمله در حوزه صنعت، معدن و تجارت را بیشتر از پیش بچشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.