به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، همزمان با شرکت شهروندان نوعدوست و خیر آستارایی در جشن عاطفه ها، کودکان و نوجوانان این دیار نیز با اهدای قلک ها و دفتر و مدادهای رنگی، تصویر دلدادگی و عشق به همنوع را در صفحه روزگار رقم زدند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: در جشن عاطفه های امسال سه پایگاه ثابت در چهار راه حکیم نظامی، بازارچه ساحلی و مقابل کمیته امداد امام (ره) و 30 پایگاه سیار در 2 روز گذشته برای دریافت هدایای مردم فعال بود.
بهرام تسلی نیا افزود: دانش آموزان محروم زیادی نیازمند کمک های خیران هستند و جشن عاطفه ها بهانه ای برای تقسیم شادی هاست.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم آستارا 226 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده بودند، بیان کرد: در 11 مهرماه نیز، 10 هزار پاکت در مدارس شهرستان آستارا توزیع خواهد شد تا دانش آموزان در این کار ماندگار و خداپسندانه مشارکت کنند.
وی اضافه کرد: وجوه جمع آوری شده از هر مدرسه بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه تقسیم می شود و 423 دانش آموز و 73 دانشجو در شهرستان آستارا تحت پوشش کمیته امداد هستند.
تسلی نیا در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 36 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد آستارا خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری با این اعتبار برای 174 مددجو در حوزه های پرورش دام و طیور، قارچ، زنبورداری، کیوی کاری، خیاطی، شیرینی پزی و حرفه های کم هزینه خانگی شغل ایجاد می شود.
2 هزار و 601 خانوار با چهار هزار و 700 نفر جمعیت در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.