سرپرست هیات بسکتبال گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات بسکتبال لیگ امیدهای کشور که با حضور شش تیم و به مدت پنج روز ، در یک گروه به صورت دوره ای در خوزستان برگزار شد ، تیم بسکتبال دختران امید استان ابتدا برابر کردستان قرار گرفت که موفق شد حریفش را با نتیجه 48 بر 36 شکست دهد و در دیدار دوم نیز با نتیجه 51 بر 49 تیم قدرتمند بوشهر را مغلوب کرد.
محمد رفیعی ادامه داد: تیم گیلان در سومین دیدار به مصاف خوزستان رفت که در یک بازی برتر توانست با نتیجه 71 بر 37 حریفش را شکست دهد و در چهارمین دیدار با اقتدار و با نتیجه 69 بر 12 تیم ایلام را شکست داد و در آخرین بازی نیز با نتیجه 67 بر 31 برابر تیم قم به برتری رسید و در نهایت؛ مقام قهرمانی کشور (سید B) را به خود اختصاص داد و به رقابت ها گروه اول کشور صعود کند.
وی اضافه کرد: ساینا پارسا ، مرضیه نوحی ، سویل رضاییان ، یاسمن خستوان ، فائزه معصومی ، سوگند رجایی ، عارفه رفیعی ، صبا بلوری فر ، مریم ناصری ، سبا سیم جو ، حنانه رهنما و فیروزه باقری اعضای تیم بسکتبال ختران امید گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دادند؛ سمانه ملکی به عنوان سرمربی و الهام کاظمی نیز به عنوان مربی این تیم را هدایت می کردند.

** تیم کاراته دختران گیلان مقام سوم کشور را کسب کرد
دبیر هیات کاراته گیلان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان نوزدهین دوره مسابقات شوتوکان کاراته کشور که در قم برگزار شد؛ تیم کاراته دختران استان با کسب 25 مدال موفق به کسب مقام سوم این شد.
حامد زیکساری افزود: تیم کاراته دختران گیلان موفق به کسب 12 مدال طلا ، چهار مدال نقره و 9 مدال برنر شد و پس از تیم های قم و مازندران روی سکوی سوم این مسابقات قرار گرفت.
در نوزدهمین دوره رقابت های شوتوکان کاراته قهرمانی بانوان کشور ، بیش از 400 ورزشکار این سبک از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در بخش های کاتای انفرادی و تیمی و مبارزه انفرادی با هم به رقابت پرداختند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.