رئیس هیات پینگ فارس چهارشنبه به ایرنا گفت: در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان آباده برگزار شد، شرکت کنندگان در رده های سنی زیر 12 سال با هم پیکار کردند.
پیمان ابوالحسنی ادامه داد: در رده سنی هشت سال، سنا افشاری از سپیدان عنوان نخست را کسب کرد و مبینا سهرابی از شیراز و آوا ثابت اقلیدی از شهرستان اقلید به ترتیب دوم و سوم شدند.
او گفت: در رده سنی 9 سال هم مهسا گرمکچی از شیراز به مدال طلا دست یافت، فاطمه یزدان پناه از داراب و آیدا رهنورد از گراش به ترتیب مدال نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: همچنین در رده سنی 9 سال، عرفان یزدان بخش از شیراز، علیرضا سبزواری از گراش و عرفان چشفر از شیراز به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند، در رده سنی 10 سال نیز پارمیس جوکار و محدثه خلیلی زاده هر 2 از شیراز به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و آتوسا رمضانی هم از آباده به مقام سوم رسید.
ابوالحسنی اظهار داشت: در رده سنی 11 سال، یلدا قناد پور از لارستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، ستایش هوشنگی از داراب دوم شد و مطهره ملک مکان از بوانات هم عنوان سوم را کسب کرد.
وی گفت: نفرات اول و دوم رده سنی 8 و 9 سال این مسابقه ها به رقابت های قهرمانی کشور که چهارم مرداد ماه 97 در قم برگزار می شود، اعزام خواهند شد و همچنین نفرات اول و دوم رده سنی 10 و 11 سال هم که سوم مرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می شود، شرکت خواهند کرد .
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.