علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا عصر چهارشنبه به ایرنا گفت: با افتتاح پروژه های تولیدی امروز برای 23 نفر شغل ایجاد شده است.
مدیر امور توزیع برق شهرستان صومعه سرا نیز گفت: برای افتتاح 244 پروژه اصلاح و بهینه سازی توسعه شبکه برق رسانی ون صب ترانس روستایی ، افزون بر 9 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه سرا نیز در مراسم افتتاح پروژه آسفالت روستایی ماتک گفت: 10 پروژه راه روستایی را همزمان در هفته دولت افتتاح کرده ایم.
به گفته مجید علیزاده، در این پروژه ها به طول 53 کیلومتر، بیش از 10 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و 2 هزار و 830 خانوار روستاهای مردخه بزرگ، ماتک ، کیشستان ، صیقلوندان ، تنیان ، سسمس ، اسلام آباد، بریران ، ولد و ندامان از آسفالت بهره مند شده اند .
احمد پادیاب مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا هم در مراسم افتتاح یک واحد مرغداری در روستای اسلام آباد گفت: با افتتاح این واحد مرغداری 30 هزار قطعه ای با اعتبار 2 میلیارد تومان تعداد مرغداری ها در این شهرستان به 178 واحد می رسد.
رضا شاد رئیس اداره شیلات صومعه سرا نیز در مراسم افتتاح پروژه های تولیدی پرورش ماهیان سردآبی با آب چاه در روستای امندان گفت: این واحد پرورشی با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان سالانه طی 2 دوره قادر به تولید 50 تن ماهی قزل آلاست و برای 10 نفر شغل ایجاد کرده است.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.