فرزاد امدادی بخشدار گوراب زرمیخ عصر دوشنبه در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری روستای سه سار به ایرنا گفت: برای افتتاح هشت پروژه در این بخش چهار میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
فرج زاده شهردار گوراب زرمیخ نیز با اشاره به افتتاح 2 پروژه عمرانی گفت: برای احداث پروژه بوستان شهید اتابه یک میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده و آسفالت کمربندی به طول سه کیلومتر پروژه دیگری است که با یک میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
علیرضا مهرگان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صومعه سرا نیز در مراسم افتتاح اولین خانه روستایی بوم گردی گفت: این واحد بومگردی چوبی با زیربنای 250 متر در 2 طبقه با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان و اشتغالزایی برای چهار نفر به بهره برداری رسید.
احمد پادیاب مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا نیز گفت: سه پروژه در این بخش با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 200 میلیون تومان شامل طرح تجهیز اراضی منطقه تنیان و پوشش انهار افتتاح شد.
امیر سیامک مشیری رئیس اداره تعاون روستایی صومعه سرا نیز اظهار داشت: شرکت تعاونی سه سار، چالکسر و سیاهکوه در زیربنای 300 متر، مجموع 472 عضو و با افزون بر 50 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.