به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمحمد بطحایی عصر دوشنبه در آئین گشایش متمرکز 36 پروژه آموزش و پرورش گلستان اظهارداشت: این مساله از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که برای اتباع دیگر کشورها نیز شرایط برابری با فرزندان ایرانی به منظور تحصیل علم و دانش فراهم می کند.
وی تصریح کرد: مجامع بین المللی و بشردوستانه این اقدام ایران را که در دنیا بی نظیر است، مورد تحسین قرار داده اند.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: توجه به تحصیل ایرانیان و فراهم کردن عدالت آموزشی در کشور از برنامه های وزارتخانه است.
بطحایی اضافه کرد: در تلاش هستیم، با کمک ارگان ها، نهادها، سازمان ها و تشکل های مردمی، فرزندان ایرانی بازمانده از تحصیل را شناسایی و شرایط را برای ورود آنان به عرصه تعلیم و تربیت فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از روند نام نویسی در مدارس و شرکت در آئین گشایش طرح های هفته دولت امروز دوشنبه به گلستان سفر کرد.
در این مراسم 36 پروژه آموزشی استان گلستان با 187 کلاس درس و با 24هزار و 398 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این پروژه ها در 11 شهرستان استان 395 میلیارد ریال از محل کمک نیکوکاران مدرسه ساز، اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
احسان گوهری راد از گشایش مدرسه مشارکتی شهرک صدف گرگان (قزاق محله روستای نومل) نیز خبر داد و اظهارداشت: این مدرسه 6 کلاس دارد و با اعتبار چهار میلیارد ریالی یک نیکوکار، سه میلیارد ریالی نوسازی مدارس و پنج میلیارد ریالی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ساخته شده است.
وی اضافه کرد: این مدرسه 857 مترمربع زیربنا دارد و تفاهم نامه همکاری آن سال 96 به امضاء رسیده بود.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.