به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و شماری از مسوولان گلستانی با اهدای شاخه گل، از 7 ملی پوش تیم ملی مردان، 2 ملی پوش کبدی زنان، سرمربی گلستانی تیم ملی مردان و سرپرست گلستانی تیم ملی زنان استقبال کردند.
تیم های ملی کبدی مردان و زنان ایران برای اولین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی شدند.
پیش از این عناوین قهرمانی کبدی آسیا و جهان در بخش زنان و مردان در انحصار هندوستان بود.
فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محمداسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، میثم عباسی، ابوذر مهاجر و محمد ملاک ، گلستانی های تیم ملی مردان ایران در این رقابت ها بودند.
همچنین زهرا عباسی و صدیقه جعفری نمایندگان گلستان در تیم ملی کبدی زنان در این رقابت ها بودند.
غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی مردان و زهرا رحیمی نژاد سرپرست تیم ملی زنان هم گلستانی بودند که در مراسم امروز مورد استقبال مسوولان و مردم ورزش دوست استان قرار گرفتند.
از 27 ورزشکار اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا در 10 رشته ورزشی ، تاکنون 2 مدال طلا در کبدی مردان و زنان به دست آمده است.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد در جاکارتا آغاز و تا هشتم شهریور ماه ادامه دارد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.