رسول منعم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آینده نگری در ورزش مهمترین رکن موفقیت هر کشوری در عرصه بین المللی است و برهمین اساس باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به استعدادیابی، شناسایی و پرورش نخبه های ورزشی اقدام کرد.
وی اضافه کرد: امروزه مدال های کسب شده ورزشکاران همدانی در بازی های آسیایی 2018 اندونزی به نسبت دوره های گذشته بی نظیر بوده و این امر مسئولیت دستگاه ورزش و مسئولان اجرایی استان را در حمایت بیشتر از قهرمانان دوچندان می کند.
منعم افزود: دستگاه ورزش همدان در یکسال گذشته همواره پیگیری نزدیک را از روند آماده سازی قهرمانان اعزامی داشته است و برای ترغیب بیشتر آنها به کسب سهمیه اعزام، حق الزحمه ثابت را به صورت ماهیانه پرداخت کردیم.
وی اظهار داشت: حمایت از قهرمانان ارزنده بازی های آسیایی به هیچ عنوان مقطعی نخواهد بود چراکه المپیک 2020 توکیو را پیش رو داریم و از ماه ها قبل برای کسب حداکثر سهمیه حضور در این رقابت ها نیز برنامه ریزی داشته ایم.
منعم مدال آوری قهرمانان ارزنده همدان در بازی های آسیایی را مرهون برنامه ریزی مناسب از سوی هیات های ورزشی، حمایت های صورت گرفته و نیز تلاش مربیان قهرمانان دانست و گفت: رشته های مدال آور به طور قطع حمایت ویژه می شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به برنامه تقدیر از مدال آوران آسیایی گفت: بر این اساس مدال آوران طلا در بازیهای آسیایی 100 میلیون ریال، نقره 70 میلیون ریال و دارندگان مدال برنز 50 میلیون ریال پاداش نقدی دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: البته این پاداش علاوه بر رقم هایی است که وزارت ورزشو جوانان، کمیته ملی المپیک و مسئولان استانی در نظر می گیرند.
فرود ظفری در ووشو، مبینا عزیزی در جودو، آذر کولیوند در کوراش، مریم امیدی پارسا، آرزو حکیمی و مریم کرمی در قایقرانی، مه لقا جام بزرگ در تیراندازی و حمید میرزایی نادر در کبدی 8 ورزشکار همدانی حاضر در بازی های آسیایی جاکارتا هستند.
در حال حاضر میرزایی نادر در کبدی نشان طلا، مریم کرمی و مریم امید پارسا در قایقرانی سه نشان نقره، فرود ظفری در ووشو یک نشان نقره، مریم کرمی در قایقرانی یک مدال نقره و مه لقا جام بزرگ در تیراندازی یک مدال برنز کسب کردند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.