به گزارش خبرنگار ایرنا محسن پاسوار روز یکشنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان که در محل ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: بودجه استان گلستان در سال جاری 9400 میلیارد ریال است که در این بین شهرستان رامیان با پیگیری های صورت پذیرفته توانست با 1094 میلیارد ریال برای راه اندازی طرح های خود در زمینه های مختلف کسب نماید که این میزان بیش از دو برابر بودجه 470 میلیارد ریالی سال گذشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان افزود: نرخ بیکاری در شهرستان رامیان 13.8 بوده است که براساس اعلام دستگاه های ناظر این امر با اشتغال 859 نفر در طرح های افتتاحی هفته دولت به 8.8 رسیده و کاهش 5 درصدی را مشخص می کند.
وی خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده آن است که با عزم راسخ مدیران باشد می توان وضعیت را بهبود بخشید و رفع معضلات مهم استان از قبیل بیکاری با حضور تیم منسجم در دستور کار مدیران در تمام سطوح قرار دارد.
پاسوار گفت: مدیران و مسئولان می بایست در جهت کسب منابع لازم برای پیشبرد پروژه های خود پیگیری های لازم و مستمر را در دستور کار خود قرار دهند و البته نگاه خود را نسبت به جذب سرمایه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی از دست ندهند زیرا بودجه دولتی محدود بوده و هنر مدیران با ایجاد رغبت در سرمایه گذاران نمایان می شود.
وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور بیان کرد: کشور در این برهه زمانی با مشکلاتی روبروست اما نباید این موضوع نیز نادیده گرفته شود که بسیاری از کشورهای نسبت به امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران غبطه می خورند که این امر خود باعث ایجاد امید می شود.
به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام فرماندار شهرستان رامیان، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 661 پروژه اقتصادی، عمرانی و اشتغالزا در شهرستان رامیان امروز آغاز شد.
از مجموع 661 پروژه، بهره بردای از 93 طرح افتتاح آغاز و کلنگ احداث 12 طرح نیز در بخش های مختلف به زمین زده شد و بابهره برداری از 556 طرح اشتغالزابرای 859 نفر اشتغال ایجاد می شود که با تحقق آن کاهش 5 درصدی نرخ بیکاری در شهرستان رامیان رقم می خورد.
برای مجموع طرح های هفته دولت شهرستان 85 هزار نفری رامیان که با چهار شهر و 64 روستا در شرق استان گلستان قرار دارد، مجموعا 1094 میلیارد ریال اعتبار صرف و در نظر گرفته شده است.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.