علی نظری شیخ احمد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افتتاح این واحدها تعداد کارخانه‌ های فعال تولید آب معدنی و فرآورده های نوشیدنی در شهرک تخصصی آب نیر به 9 کارخانه می رسد.
وی اظهار داشت: این شهرک اولین و بزرگترین شهرک تخصصی آب کشور است و آب های معدنی تولید شده در این شهرک از چشمه گورگور سبلان تامین می شود که یکی از گواراترین و پاک ترین چشمه های موجود در ایران و جهان است.
نظری با اشاره به مشوق های اعمال شده برای سرمایه گذاران در استان اردبیل بیان کرد: برای تشویق سرمایه ‌گذاران واگذاری زمین در نواحی صنعتی استان با پایین ترین قیمت و وام های بانکی کم بهره در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار داده می شود.
وی بهره مندی نواحی صنعتی از وام روستایی کم بهره را یاد آور شد و افزود: با توجه به اینکه شهرک تخصصی آب نیر در منطقه ای روستایی قرار گرفته بیشتر واحدهای صنعتی آن خواستار استفاده از تسهیلات مناطق روستایی هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بهره مندی نواحی صنعتی و شهرک های مستقر در مناطق محروم از تسهیلات کم بهره روستایی سبب افزایش اشتغال و رونق تولید در مناطق روستایی می شود.
نظری درباره حمایت دستگاه های خدمات رسان از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک ها افزود: دستگاه های خدمت رسان موظف هستند امکانات و تاسیسات زیربنایی و اولیه را تا ورودی شهرک صنعتی در اختیار شهرک های صنعتی قرار دهند.
وی ادامه داد: برخی از دستگاه ها به درستی به وظایف خود عمل نمی کنند و این شرکت همواره در حال مذاکره با دستگاه های خدمت رسان برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و تامین زیرساخت های لازم برای آنهاست.
وی بیان کرد: با توجه به زیرساخت های تامین شده، شهرک های صنعتی محلی مناسب برای سرمایه گذاران است و این شرکت تلاش دارد بستر مناسبی را برای تولید ، صنعت و خدمات فراهم کند.
17 شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل فعال است .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.