به گزارش خبرنگار ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس به خبرنگاران اظهار داشت: در ایام هفته دولت نیز یکهزار و 550 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو معلول و زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.
وی اضافه کرد: از این تعداد 580 واحد آن ویژه خانوارهای دارای دو معلول و بقیه مربوط به زنان سرپرست خانوار است.
محسنی بندپی ادامه داد: دولت حمایت های اجتماعی خود در جامعه را با افزایش حقوق مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی ادامه می دهد و این حمایت ها در مقایسه با سال های گذشته چشمگیر بوده است.
به گفته وی، شهریور ماه امسال نیز سبد غذایی بین مددجویان زیر پوشش این نهادها و افراد نیازمند قرار می گیرد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تلاش برای افزایش نیافتن قیمت دارو در کشور توسط دولت و مجلس شورای اسلامی (کمیسیون درمان) خبر داد و گفت: درصورت افزایش قیمت ها که شامل 436 قلم دارو می شود، دولت یارانه آن را یا به بیمه سلامت و یا به شرکت های تولیدی می دهد.
به گزارش ایرنا، محسنی بندپی عصر امروز در ادامه سفر به استان گلستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان از مجموعه نیمه تمام ورزشی کارگران شهرستان کلاله بازدید کرد و قول مساعد برای تکمیل این مجموعه ورزشی داد.
به گفته رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلاله، عملیات مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان که از 6 سال قبل شروع و تاکنون برای آن هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است، فقط 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عبدی بدراق افزود: عملیات اجرایی این طرح به دلیل اختصاص نیافتن بودجه سه سال متوقف بود و اکنون تکمیل آن به 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان، دیدار با نمایندگان مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این منطقه بود.
نیمی از جمعیت یک میلیون و 869 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.
/7478/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.