به گزارش ایرنا مریم صامت با اذعان به سختی کسب مدال پینگ پنگ آسیا گفت: رقابت در جمع ورزشکاران کشورهای جنوب شرق آسیا بسیار سخت است اما تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.
وی اظهار داشت: ژاپن، چین و کره جنوبی مدعیان همیشگی قهرمانی پینگ پنگ در آسیا و حتی جهان هستند و در حضور ورزشکاران این کشورها نزدیک شدن به مدال و بالا رفتن از سکوی قهرمانی دشوار است.
وی بیان کرد: اگر چه پینگ پنگ ایران در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اما هنوز به درجه ای نرسیده که بتوان در مصاف با رقیبان جنوب شرق آسیا انتظار پیروزی و مدال آوری داشت.
ملی پوش پینگ پنگ زنان ایران افزود: با توجه به شرایط موجود نباید از ورزشکاران کشورمان در این رویداد معتبر آسیایی انتظار کسب مدال داشت اما تلاش می کنیم از همه توان برای دفاع از اعتبار ورزش میهن استفاده کنیم.
صامت ادامه داد: تیم ملی پینگ پنگ ایران برای آماده سازی حضور در این رقابت ها اردوهای متعددی برگزار کرده و ورزشکاران با آمادگی بالا خود را برای مصاف با رقیبان آسیایی آماده می کنند.
وی گفت: به جز بخش انفرادی، تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران برای اولین بار در بخش گروهی شرکت می کند که با وجود رقبای سرسخت قرار گرفتن در جمع هشت تیم رضایت بخش و ایده آل است.
به گزارش ایرنا مریم صامت در آخرین رتبه بندی پینگ پنگ بازان زن ایرانی در مرداد ماه جاری در رده سیزدهم و رده 193 جهان قرار گرفت.
پینگ پنگ آسیا و جهان در انحصار چین و ژاپن است و به گفته کارشناسان صامت و دیگر ملی پوشان ایرانی اعزامی به جاکارتا کار سختی برای مدال آوری در مقابل حریفان دارند که با تلاش بیشتر دست یافتنی خواهد بود.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی عصر امروز شنبه 27 مرداد 97 رسما آغاز می شود.
3014/3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.