به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر سه شنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور 500 تماشاگر به قضاوت محمد طه فوضی از اردن به عنوان سرداور به همراه محمد رجبی و مهران کیش هر دو از ایران به ترتیب به عنوان داور اول و دوم برگزار شد، تیم سوریه با نتیجه 75 بر 24عراق را شکست داد.
تیم سوریه در این بازی در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 24 بر 10، 17 بر 4، 25 بر 7 و 9 بر 3 توانست پیروز از زمین خارج شود.
'الیاد عبدالحی' سرمربی سوریه برای این بازی در ترکیب اولیه تیم خود، جاد کودسیه، عدی حامد، احمد محمود (کاپیتان)، جعفر احمد و محمد خانتومانی را قرار داد.
تیم عراق نیز برای این بازی با نظر 'بلال حاتم' به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه حسین العالم الروبایا، محمد حیدرکتایمان، منجم حیدر کتامیان جمعه، مصطفی آزادخورشید و امبایدا عامرزیدان وارد میدان شد.
در این دیدار جعفر احمد و محمد خانتومانی هر دو از تیم سوریه به ترتیب با کسب 18 و 12 امتیاز و تاثیرگذاری های 18 و 21 بهترین بازیکنان میدان بودند.
نوجوانان سوریه هم اکنون از سه بازی دارای 2 برد و یک باخت هستند و فردا در آخرین بازی در مقابل تیم ایران صف آرایی می کنند.
همچنین تیم عراق سه بازی بدون برد دارد و فردا در برابر اردن قرار می گیرد.
رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از روز شنبه با حضور تیم های پنج کشور در گرگان آغاز شده و فردا چهارشنبه به پایان خواهد رسید.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.