'جان تابت' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهار داشت: توجه به رده های پایه (نونهالان تا جوانان) در ایران باعث شده تا تیم های ایرانی در این بحش بتوانند مقام های برتر آسیا را کسب کنند.
وی یادآور شد: بازیکنان این تیم ها در سال های آتی تیم ملی بزرگسالان ایران را شکل داده و می توانند در آسیا و جهان مدعی باشند.
تابت با اشاره به برنامه رقابت های قهرمانی غرب آسیا رده سنی نوجوانان در گرگان افزود: برگزاری این رقابت ها در ایران به عنوان میزبان وهمچنین حضور گسترده تماشاگران، شانس نوجوانان بسکتبالیست ایرانی را برای کسب عنوان قهرمانی این دوره بیشتر کرده است.
وی اضافه کرد: کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا از سال آینده رقابت های بسکتبال زیر 15 و 16 سال را هم برگزار خواهد کرد.
به گزارش ایرنا رقابت های بسکتبال غرب آسیا از عصر امروز شنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با دیدار تیم های 'اردن' و 'لبنان' از ساعت 16 آغاز خواهد شد و سپس از ساعت 18 تیم های 'ایران' و 'عراق' در مقابل هم قرار می گیرند.
در رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا 6 داور خارجی و سه داور ایرانی (یک داور گلستانی) قضاوت کرده و 11 داور میز و 6 آمارگیر مسابقات نیز از گلستان حضور دارند که از این مجموع چهار داور زن هستند.
این مسابقات با حضور تیم های ایران، اردن، سوریه، لبنان و عراق تا ظهر چهارشنبه 10 مرداد ادامه دارد و آئین پایانی ساعت 15 همان روز در گرگان برگزار می شود.
در پایان این رقابت ها دو تیم به مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا نوجوانان راه می یابند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.