به گزارش خبرنگار ایرنا دورهای این هفته از مسابقات در مسافت های 1000متر برگزار شد که کورس نخست مخصوص اسب های 2ساله مبتدی نبرده بود.
در این کورس 7 اسب وارد دپار شدند و اسب گلچین حبیب ایشان عنوان قهرمانی را کسب کرد و اسب های 'عالم شاد بازرگان 'و 'غزل تاج خرمالی ' به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون مبتدی دو ساله با حضور 12راس اسب در کورس دوم برگزار شد که دان ییلدز زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و گلد نینو و راین استورم نیز به عناوین دوم و سوم رسیدند.
مایا گل قهرمان دور سوم در میان 9راس اسب مبتدی نبرده دوخون بالای سه سال شد، در پی او اسب های گرین کاپ جیران صحرا به ترتیب دوم و سوم شدند.
کورس چهارم مخصوص اسب های دوخون 8تا 14 امتیازی بالای سه سال بود که نتیجه رقابت 11 راس اسب حاضر در خط استارت، قهرمانی کارولین بود و گلد یوکابد و لیدی ناز نیز دوم و سوم شدند.
اسب های وای وای، سیتی دنسر و لیلی ناز به ترتیب مقام اول تا سوم کورس پنجم را در میان 7 راس اسب دو خون 24 تا 28 امتیازی بالای سه سال کسب کردند.
در آخرین دور این هفته از مسابقات 9راس اسب دوخون 16 تا 22 امتیاز بالای سه سال رقابت کردند که انجوی، کورلین و اوچر بانو زودتر از خط پایان گذشته وبه ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان 74 میلیون و 200 هزار تومان جایزه نقدی به مالکین و مربیان اسب‌های برتر تعلق گرفت.
از مجموع 66 راس اسب ثبت نام شده برای این هفته از مسابقات 11 اسب به صلاحدید دامپزشک و کمیته فنی مسابقات کنار گذاشته شدند.
کورس اسبدوانی گلستان هر ساله در گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می شود و علاقمندان بسیاری را به مجموعه های سوارکاری این سه شهرستان می کشاند.
بندرترکمن با 80 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، مسابقات تابستانه بندرترکمن با وجود کمبودهایی برای حضور تماشاچیان، مربیان، مالکین و چابکسواران با حضور گسترده علاقمندان به این ورزش برگزار می شود.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.