رضا قوانلو روز یکشنبه به ایرنا اعلام کرد: داوری آثار جشنواره کتابخوانی رضوی از 15 مرداد آغاز و آئین پایانی نیز در ایام دهه ولایت (دهه اول شهریور) برگزار می شود.
به گفته وی، مسابقه این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی از هفت عنوان کتاب در سه بخش‌ کودک، نوجوان و بزرگسال و در موضوع سیره امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.
وی افزود: این کتاب ها شامل مهمان خراسان، مژده گل، مسافر هشتم، کاش تو را می‌ دیدم، ماه هشتم، مهر ولایت در آسمان ایران و به سپیدی یک رویا است.
به گزارش ایرنا در ششمین دوره این جشنواره در سال 1395، تعداد سه کتاب در بخش‌ های کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی و238‌هزار نفر در آن شرکت کردند.
در هفتمین دوره این جشنواره که سال گذشته برگزار شد، 6 عنوان کتاب در بخش‌ های کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی و 631 هزار و 526 نفر شرکت کننده بودند.
به گزارش ایرنا جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت، سالروز میلاد امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) از 23 تیر تا 2 مرداد ماه جاری در 31 استان و کشورهای مختلف برگزار می شود.
جشنواره بین المللی امام رضا (ع) هر ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج کشور برگزار می شود و در آن اندیشمندان، پژوهشگران و هنرمندان آثار فاخر خود را با هدف ترویج فرهنگ، سیره و معارف رضوی عرضه می کنند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.