به گزارش ایرنا، سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه در دیدار با محمود رضا برازش مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ایرنا برای برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا نهایت همکاری را خواهد داشت.
وی تصریح کرد: آنچه منتسب به امام رضا (ع) است مورد عشق و علاقه همه مردم ایران بوده و همه علاقه مند به خدمت در آن هستند.
هاشمی تاکید کرد: فعالیت ها در این حوزه بایستی اصیل، ماندگار و دقیق باشد و از کارهای سطحی و شتاب زده پرهیز شود.
مدیرعامل ایرنا، اطلاع رسانی درباره فرایند برگزاری جشنواره در داخل و خارج از کشور، معرفی دستاوردهای جشنواره و الگوهای موفق در این حوزه و الگوسازی مناسب را از جمله همکاری میان خبرگزاری رسمی کشور با بنیاد امام رضا(ع) بیان کرد.
هاشمی گفت: مقرر شد بنیاد امام رضا(ع) محورهای فرهنگی مورد نظر و نیازهای بنیاد که ایرنا می تواند به اجرای آن کمک کند را ارائه دهد تا بر اساس آن همکاری ها انجام شود.
شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) هم زمان با دهه کرامت، سالروز میلاد امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) از 23 تیر تا 2 مرداد ماه جاری در 31 استان و کشورهای مختلف برگزار می شود.
جشنواره بین المللی امام رضا (ع) هر ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل و خارج کشور برگزار شده و در آن اندیشمندان، پژوهشگران و هنرمندان آثار فاخر خود را با هدف ترویج فرهنگ، سیره و معارف رضوی عرضه می کنند.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.