مریم قوشچی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که در کرمان برگزار شد ، تیم گلستان با ترکیبی دگرگون شده و بهره گرفتن از نفرات جوان به مصاف حریفان رفت و در پایان در جایگاه چهارم ایستاد.
وی بیان کرد : گلستان همواره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی راگبی زنان کشور بوده که امیدواریم کسب تجربه از سوی نفرات جوان تیم در آینده به افتخارآفرینی های بیشتر برای استان ختم شود.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان به میزبانی از اردوی تیم های ملی راگبی زنان و مردان و مسابقات قهرمانی کشور این رشته در استان اشاره کرد و گفت: با موافقت فدراسیون انجمن های ورزشی ، اردوی تیم های ملی راگبی مردان بزرگسال ایران از 31 تیر تا 8 مرداد ومرحله دوم این اردو از 20 تا 30 مرداد ماه در گرگان برگزار می شود.
قوشچی ادامه داد: همچنین از 23 تا 27 مرداد ماه گرگان از مسابقات تک راگبی قهرمانی دختران و پسران کشور میزبانی خواهد کرد.
وی گفت: در دهه سوم شهریور نیز مسابقات راگبی دختران و پسران زیر 18 سال ایران به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان افزود: یکی از برنامه های هیات اعزام بیشتر علاقمندان برای حضور در دوره های مربیگری است تا از این طریق افراد مستعد شناسایی و به صورت حرفه ای جذب این ورزش شوند.
به گفته وی تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان اندکی کمتر از 50 نفر است که تلاش می کنیم با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقمند زمینه کشف استعدادهای جدید این رشته فراهم شود.
وی اضافه کرد: زمین بازی مورد استفاده راگبی، زمین فوتبال است که این ظرفیت در همه شهرهای استان مهیا و فراهم است و با انجام مراحل استعدادیابی این رشته با جدیت و همت بیشتر تداوم پیدا می کند.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.