نویسنده ترکمن سسی مدعی شد: از روز جمعه 22 تیرماه برخی از محلات گنبدکاووس و بویژه روستاهای حومه این شهر با بی آبی شدید روبرو هستند و حتی برخی از عمده فروشی های بزرگ گنبدکاووس در دو روز گذشته هم با کمبود آب معدنی روبرو شده اند هر چند این وضعیت امروز بهتر است.
بر اساس برخی گزارش های رسیده مردم محلات و روستاهای حومه گنبدکاووس برای تهیه آب مورد نیاز خود با در دست داشتن بطری های آب به داخل شهر می آیند تا نیاز خود را تامین کنند.
درباره کمبود آب در گنبدکاووس چند دیدگاه غالب مطرح است؛ گرمای هوا و به تبع آب مصرف زیاد آب، عدم رسیدگی و پیش بینی های لازم توسط مسوولان، نبود زیر ساخت های مناسب آب رسانی، فرهنگ نامناسب مصرف توسط شهروندان از جمله عوامل آن است.
در حالیکه مردم حاشیه شهر گنبد دو روز مطلق و یک روز نسبی را در بی آبی به سر بردند، دیگر شهروندان که فشار آب کافی دارند می توانند با صرفه جویی به دیگران کمک کنند؛ باید چاره ای اندیشه شود.
طی چند روز گذشته هیچ مسوولی نسبت به بی آبی برخی محلات و روستاهای حومه گنبد اظهار نظری نکرد؛ امیدواریم مشکل بی آبی شهروندان گنبدی که در برخی نقاط تبدیل به بحران شده با صرفه جویی مردم و همت مسئولان در سریع ترین زمان ممکن رفع شود.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.