به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدنجیب حسینی روز شنبه درحاشیه برگزاری نخستین یادواره 20 شهید راه مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: سال گذشته نیز 1200 تن مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه 68 درصد کشف مواد مخدر کشور در چند سال اخیر بر پایه انجام کارهای اطلاعاتی بوده که امسال باید به 80 درصد برسد، افزود: تلاش برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و ترانزیت آن، دو رویکرد حوزه برون مرزی ستاد مبارزه با مواد مخدر است.
حسینی اضافه کرد: رویکرد درون مرزی ستاد مبارزه با موادمخدر نیز اجتماعی کردن مبارزه با این مواد افیونی و پیشگیری از اعتیاد درجامعه و خانواده ها با استفاده از همه ظرفیت های مردمی و اداری است.
وی تصریح کرد: نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر از ابتدا تاکنون 3700 شهید و 12 هزار جانباز تقدیم انقلاب و سلامت جامعه کرده اند.
معاون اداری مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مصمم به مبارزه قاطع نظامی و قضایی با قاچاقچیان بین المللی، منطقه ای و داخلی با بهره گیری از قوانین موجود یا اصلاح آن است.
حسینی گفت: جمهوری اسلامی سالانه 10 هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف مبارزه، پیشگیری و درمان مواد مخدر و هزینه های جاری این حوزه توسط ادارات و نهادهای مختلف می کند.
به گزارش ایرنا، نخستین یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدر گنبدکاوس باحضور فرمانده انتظامی و مرزبانی گلستان، برخی مدیران کل استان و مسئولان این شهرستان برگزار و از خانواده های شهیدان این حوزه تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.