به گزارش خبرنگار ایرنادر این آیین که روز چهارشنبه در شهرک صنعتی شهرستان آزادشهر برگزار شد، فرماندار این شهرستان گفت: کارخانه تولید اسید سولفوریک 98 درصد، هفتمین نوع از این واحد تولیدی در این شهرستان و نشان از ظرفیت بالای منطقه در این زمینه است.
سیدرسول حسینی افزود: به دلیل شناسایی نشدن ظزفیت های فراوان در منطقه، توسعه کمتری نصیب مردم شده و از زمان حضورم به عنوان فرماندار، بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد اشتغال را در برنامه کاری خود قرار داده ام.
فرماندار آزادشهر گفت: هفتمین کارخانه تولید اسید سولفوریک 98 درصد در فاز اول با سرمایه 50 میلیارد ریال با اشتغالزایی 30 نفر به طور مستقیم و 100 نفر به صورت غیرمستقیم در شهرک صنعتی این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه افزود: این ظرفیت به عنوان یک صنعت مادر می تواند با توسعه خود در ابعاد مختلفی که وجود دارد ضمن سودآوری برای سرمایه گذاران و منطقه، باعث ایجاد اشتغال چشمگیر شود.
حسینی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید سعی کنند ضمن هموار ساختن مسیر سرمایه گذاری بخش خصوصی، افراد را در این مسیر همراهی کنند تا ایجاد اشتغال و تولید که جزو اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، محقق شود.
فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: سرمایه گذار این طرح یک سوم از سرمایه مورد نیاز را خود تامین نموده و مابقی از محل تسهیلات بانک ملی تامین شده است.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار نفر در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.