به گزارش ایرنا ، ابوذر مهدی نخعی شامگاه شنبه در نشست کار گروه اشتغال میناب، کارآفرینی را اولویت دولت در این شهرستان دانست و افزود: با برنامه ریزی مناسب، زمینه توسعه اشتغال در میناب فراهم می شود .
وی ادامه داد: بسیج سازندگی با توجه به اقتصاد بومی هدف گذاری دقیقی برای کارآفرینی در روستاهای میناب داشته است .
معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: باید با ایجاد اشتغال ثابت و فراهم کردن امکانات برای حضور سرمایه گذاران در روستاها، زمینه مهاجرت معکوس از شهر به روستا فراهم شود.
وی اضافه کرد: جهت گیری و هدف اعضای کارگروه اشتغال شهرستان میناب تلاش برای معرفی و جذب سرمایه گذار و کارخانه دار و کاهش بیکاری در این شهرستان است.
نخعی یادآور شد: باید در این زمینه از تجربه ها و تلاش های بسیج سازندگی شهرستان میناب استفاده شود و اعضای کارگروه نهایت همکاری و مشارکت را با این مجموعه داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان میناب خاطرنشان کرد: سال گذشته کارگروه اشتغال شهرستان میناب رتبه اول عملکردی در بین کارگروه های اشتغال استان داشته است و این تلاش باید با همتی بیش از گذشته ادامه یابد.
نخعی تصریح کرد: در چهل سال انقلاب اسلامی، ایران با بحران های فراوانی رو برو شده و امروز نیز با پشتکار و روحیه جهادی و کار شبانه روزی، از این جنگ اقتصادی دشمن با پیروزی عبور خواهیم کرد.
7194/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.