به گزارش خبرنگار ایرنا، حسینقلی قوانلو روز دوشنبه در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان با نمایندگان قوه قضاییه در گرگان اظهار کرد: فلسفه تشکیل این کارگروه، حمایت از صنایع در شرایط دشوار و بحرانی است که امیدواریم حمایت همه مسوولان استان در این روزهای پرنوسان اقتصادی بیش از همیشه نصیب فعالان اقتصادی گلستان شود.
وی بیان کرد: کشور در ماه های اخیر به دلیل برخی مشکلات در کنترل نرخ ارز و افزایش فشارهای دشمنان، روزهای سختی را تجربه می کند اما با برخی سیاست ها و اصلاح اشتباهات می توان از این دشواری ها به سلامت عبور کرد.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: در شرایطی که نقدینگی برخی مردم از بانک ها خارج شده و به سمت خرید سکه و ارز می رود، علاقمندان به رونق تولید و اشتغال کشور، همچنان اصرار به ثبات تولید و فعالیت در صنایع دارند که باید از این افراد بیش از پیش حمایت کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم مسوولان استان با اتخاذ تدابیری مانند جلوگیری ازصدور اجراییه توسط بانک ها، قطع نشدن خدمات دولتی به بهانه های گوناگون و سختگیری های مشابه، صنتعگران و تولید کنندگان گلستان را از ادامه فعالیت در این بخش متضرر و منصرف نکنند.
به گفته وی؛ واحدهای تولیدی گلستان فشار زیادی را ناشی از نوسانات بازار تحمل می کنند و اگر مورد حمایت قرار نگیرند امکان تعطیلی این واحدها وجود دارد.
وی بر لزوم همکاری بیشتر قوه قضاییه و سازمان صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد و گفت: رفع موانع و جلوگیری از اتخاذ تصمیمات سختگیرانه می تواند بخش تولید و صنعت استان را همچنان امیدوار و سرپا نگهدارد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.