به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: این منابع خدادادی باید با برنامه ریزی مطلوب و کارشناسانه به کار گرفته شود تا نتیجه آن بهبود شرایط زندگی برای مردم و رونق اقتصاد کشور باشد.
وی در ادامه به روز سربازان گمنام امام زمان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی از همان ابتدای شکل گیری جمهوری اسلامی، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا نظام ما را شکست دهند اما هوشیاری مردم و مسوولان و به خصوص سربازان گمنام امام زمان در شناسایی دقیق و بموقع فتنه ها و توطئه ها، همه نقشه های دشمنان را ناکام گذاشت.
امام جمعه موقت گرگان افزود: به عنوان نمونه در سال قبل با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان 300 گروه تروریستی شناسایی و منهدم شدند تا تلاش های این دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به کشور راه به جایی نبرد.
حجت الاسلام لیوانی همچنین با اشاره به 15 اردیبهشت ماه سالروز تولد شیخ صدوق، عالم و فقیه بزرگ اسلام گفت: این شخصیت بزرگ اسلامی است 300 اثر ماندگار از خود به جای گذاشت و در 75 سال عمر بابرکت خود آثار ارزشمندی را تألیف کرد که برخی از آن ها از مفاخر اسلام و از مهمترین کتب دین به شمار می رود .
وی تاکید کرد: اکنون هم علمای بزرگ و نام آوری در جهان اسلام و ایران زندگی می کنند که باید قدر آن ها بیش از پیش دانسته شده و از دانش و سواد فراوان آن ها برای تقویت هر چه بیشتر علوم اسلامی استفاده شود.
3091/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.