به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم افتتاح این زمین ورزشی که عصر یکشنبه در محل مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس برگزار شد، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در سخنانی هزینه اجرایی این طرح ورزشی را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 700 میلیون ریال از این اعتبار توسط یکی از خیرین گلستان به نام 'حمید موحد' تامین و بقیه نیز از محل اعتبارات این اداره بوده است.
عبدالحکیم سلاق افزود: برای این دو طرح ورزشی که مجموعا در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث شدند، مقدار 1300 تن ماسه از سواحل مازندران به این شهرستان آورده شده است.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی کوتاه با قدردانی از احداث زمین والیبال و فوتبال ساحلی ویژه کارگران دراین شهرستان، گفت: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک باب استخر سرپوشیده با اعتبار 20 میلیارد ریال و یک زمین چمن مصنوعی با اعتبار پنج میلیارد ریال ویژه قشر زحمتکش کارگران در گنبدکاووس احداث می شود.
قرجه طیار با گرامیداشت هفته کار و کارگر و با بیان اینکه این قشر از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که بایستی تلاش شود، نیازهای شغلی و رفاهی آنان به نحو احسن تامین شود، افزود: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه کشور حمایت های ویژه ای از کارگران را پیش بینی کرده است.
وی با اشاره به شعار امسال رهبری و دغدغه معظم له درحمایت از کارگران و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان، اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از کارگران و اشتغال آنان است که باید با یک برنامه ریزی منسجم، مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.
طیار از ارائه لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون گنبدکاووس به صحن علنی مجلس در اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد امسال خبر داد و گفت: با تصویب این طرح، در چند سال هزاران شغل در استان گلستان ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از تعدادی از ورزشکاران والیبال ساحلی گنبدکاووس که درذ صحنه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی کرده اند، تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و حدود 15 هزار کارگر دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.