محسن مردانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزار کنندگان مسابقه ، اساسنامه ای را قبل از مسابقه در اختیار سرپرست تیم قرار دادند مبنی بر اینکه می بایست 50 درصد ارنج تیم بومی باشد و دو کشتی گیر جوان و سه کشتی گیر غیر بومی نیز در ترکیب تیم قرار بگیرند.
وی ادامه داد: این موارد در حالی مطرح شد که در جلسات قرعه کشی و ثبت نام تیم ها به این موارد اشاره نشده و تنها قبل از آغاز مسابقه اعلام شد.
مردانی در خصوص شرایط اعلامی قبلی یادآور شد: پیش از این اعلام شده بود که تیم ها می بایست حداقل با 16 کشتی گیر قرار داد امضا کرده و 50 درصد این افراد بومی بوده و 2 کشتی گیر جوان نیز در لیست لحاظ شود که ما این کار را انجام دادیم.
وی گفت : با این وضعیت اگر در تبریز وزن کشی صورت می گرفت باید 4 وزن تیم هیات کشتی بندرگز خالی می ماند.
مردانی ادامه داد: با پیگیری موضوع از هیات کشتی گلستان نیز مشخص شد که این اساسنامه برای استان ارسال نشده است.
وی افزود: هیات کشتی استان گلستان نامه اعتراضی در این خصوص به فدراسیون ارسال کرده است.
به گزارش ایرنا از گلستان تیم بندرگز در گروه الف با تیم های هیات های کشتی بابل، آذربایجان شرقی، بابلسر و پتروشیمی بهشهر و در گروه ب راه و شهرسازی گلستان با شهرداری مشهد، شهر بی نقطه ساری و شهدای پازوار امیرکلا قرار دارد.
در رقابت های لیگ دسته اول کشتی کشور؛ مازندران پنج تیم، گلستان 2 تیم و استانهای آذربایجان شرقی و خراسان رضوی هر کدام یک نماینده دارند.استان گلستان حدود 2 هزار و 500 کشتی گیر دارد.
بندرگز در 40 کیلومتری غرب گرگان قرار دارد و از کانون های ورزش کشتی گلستان و شمال کشور است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.