حسین یازرلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ بیش از 40 میلیارد ریال مربوط به شهرستان گالیکش و مابقی به شهرستان مینودشت اختصاص دارد.
وی یادآور شد: در سال 95 در شهرستان مینودشت بیش از 28 میلیارد و 536 میلیون ریال و در شهرستان گالیکش نیز بیش از 25 میلیارد و 902 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده اخذ و برای امور عمرانی و سایر هزینه های مربوطه به حساب شهرداری ها ودهیاری های شهرستان های یاد شده واریز شده بود.
یازرلو متذکر شد: مالیات بر ارزش افزوده هر شهرستان از مشاغلی نظیر هتل ها، رستوران ها، چلوکبابی ها، بنکداران، فروشندگی های آهن آلات، طلا فروشی ها، بنگاه های معاملات ملکی و اتومبیل و نظایر آن اخذ و به حساب شهرداری ها و دهیاری های محل اخذ مالیات منظور می شود.
مالیات بر ارزش افزوده، مالیاتی است که در طول فرآیند تولید و خدمات از محل تولید تا فروش کالا به مشتری نهایی، ‌مرحله به مرحله اخذ می‌شود.
شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان دارای دفتر نمایندگی امور اقتصادی و دارایی بوده و امور مربوط به مالیات بر ارزش افزوده این شهرستان در شهرستان مینودشت که همجوار هم هستند، انجام می شود.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.