امان گلدی گرکز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آق محمد سلاق و حامد میرزاعلی بازیکنان آق قلایی در اولین دیدار جدول مقدماتی مسابقات تور جهانی تک ستاره عمان در شهر مسقط مقابل تیم ایتالیا با ترکیب موندوزی و باستی به میدان رفتند و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 10 و نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند.
وی گفت: ملی پوشان تیم ج در دومین دیدار عصر چهارشنبه با نتیجه دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 18 تیم سوئیس با ترکیب زندبرگن و کیسلینگ را شکست دادند و سهمیه جدول اصلی این رقابت هارا به دست آوردند.
پیش از این تیم های ملی الف (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) و ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) ایران براساس امتیازها وسید بندی جهانی در جدول اصلی و دوازده تیمی تور جهانی تک ستاره عمان قرار داشتند.
تور جهانی تک ستاره عمان از 23 تا 26 اسفند در حال برگزاری است، در جدول مقدماتی این رقابت ها16 تیم برای چهار سهمیه جدول اصلی با یکدیگر رقابت کردند.
رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.
فدراسیون جهانی والیبال پنج هزار دلار پاداش برای تیم های جدول اصلی این رقابت ها در نظر گرفته است که تیم های اول تا چهارم به ترتیب 1000، 700، 500 و 400 دلار جایزه دریافت می کنند.
تیم های پنجم تا هشتم نیز هر کدام 300 دلار، تیم های نهم تا دوازدهم 200 دلار و تیم های سیزدهم تا شانزدهم هر کدام 100 دلار پاداش دریافت می کنند.
شهرستان آق قلا از قطب های والیبال ساحلی کشور است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.