به گزارش خبرنگار ایرنا اسرافیل وزیری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مینودشت بدون اشاره به آماری در این زمینه خاطرنشان کرد: در سال جدید با جدیت بیشتری برای بهبود وضعیت طلاق و کاهش بیشتر آمار این آسیب اجتماعی کوشش می کنیم.
وی با تاکید بر رفع مشکلات مردم از سوی مسئولان در سریعترین زمان ممکن، افزود: مسئولان باید براساس طرح مراجعه معکوس بکوشند تا قبل از آنکه مردم از راه دور به سراغ دستگاه ها بیایند، با حضور در مناطق روستایی شنونده مشکلات و خواسته های مردم باشند و در اسرع وقت نیز مشکل مطرح شده را حل و فصل کنند.
فرماندار مینودشت گفت: مدیران و مسئولان باید با مراجعه به قانون بدانند در چه جایگاهی و با چه محدوده از اختیاراتی قرار دارند تا با توجه به پشتیبانی قانونی که از آنها در امور مرتبط می شود، خدمات رسانی بیشتری داشته باشند.
وی ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین فعالیت های دولت تدبیر و امید ذکر کرد و از اختصاص 310 میلیارد ریال برای اشتغال 300 نفر و 20 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال روستاییان خبر داد.
فرماندار مینودشت افزود: پرونده های مرتبط در این خصوص تکمیل و واجدان شرایط به بانک های عامل معرفی شده اند و امیدواریم تا پایان سال 97 این میزان اشتغال محقق شود.
وزیری خطاب به مدیرن شهرستان گفت: براساس برنامه ای که از قبل به همه ادارات ارسال شده، همه مدیران در ایام نوروز می بایست خود و یا جانشینشان در راستای رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مردم در منطقه حضور داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت تنظیم بازار و نظارت بر فعالیت فروشگاه ها و واحدهای خدماتی در ایام تعطیلات نوروز گفت: گرانفروشی در این ایام به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید نسبت به این مسئله نظارت وجود داشته باشد تا در حق مردم اجحاف صورت نگیرد.
شهرستان مینودشت در شرق استان گلستان واقع است و بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.