به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی سه شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان، با بیان اینکه سالن ورزشی 6هزار نفره بجنورد هم سال آینده تکمیل می شود اظهارکرد: تا پایان دولت تدبیر و امید ورزشگاه سه هزار نفره شیروان هم تکمیل خواهد شد.
وی با تاکید براینکه سهم بانوان از سالن ها در استان باید محفوظ بماند گفت: سهم این قشر از جامعه به علل مختلف در سالن های ورزشی نادیده گرفته شده و استفاده از این سالن ها باید زمانبندی شود.
صالحی اضافه کرد: برای برقراری عدالت در استفاده بانوان از فضاهای ورزشی طرح زوج و فرد برقرار شود یا اینکه در برخی شهرستان ها سه روز هفته به بانوان و سه روز به آقایان اختصاص پیدا کند.
وی گفت: سالن های ورزشی در سطح شهر از ساعت 8 تا 10 صبح و در روستاها از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به شکل رایگان در اختیار جوانان قرار دهند.
استاندارخراسان شمالی در ادامه گفت: شورای عالی ورزش استان را تا فروردین ماه سال 97، تشکیل می دهیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته در خراسان شمالی سینما نداشتیم اظهارکرد: اکنون هفت سینما در استان داریم که با اقدامات انجام شده، تا پایان اردیبهشت 97 همه شهرستان های استان صاحب سینما می شود.
وی بر اقتصاد ورزش و اشتغال زایی در این عرصه به همت خود ورزشکاران و بهره گیری از تسهیلات ارزان قیمت دولتی تاکید کرد و گفت: جوانان به دنبال میز استخدامی نباشند، ما در خراسان شمالی 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با بهره 4 تا6 درصد داریم که جوانان می توانند با استفاده از این تسهیلات برای ایجاد اشتغال گام بردارند.
در پایان این مراسم از 25 قهرمان ورزشی خراسان شمالی در مسابقات جهانی و آسیایی قدردانی شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.