سرهنگ محمدرضا اصلانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نیروی انتظامی آزادشهر برای حل و فصل انواع پرونده های سرقتی با جدیت وارد عمل شده و با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با سارقان حرفه ای،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت که به کشف 97 درصد از پرونده های سرقت منجر شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر با اشاره به کاهش وقوع انواع سرقت ها از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: با بررسی های آماری، وقوع سرقت از اماکن دولتی و مغازه ها، سرقت احشام وکیف قاپی کاهش چشمگیر داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ در چهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با فروش مواد محترقه موفق به کشف 3696 عدد انواع مواد منفجره شد.
وی خاطرنشان کرد: با افرادی که مبادرت به فروش این قبیل کالاها میکردند برخورد جدی صورت پذیرفته است.
سرهنگ اصلانی تصریح کرد: امنیت شهروندان برای نیروی انتظامی حائز اهمیت است و از همین رو با افرادی که به بهانه چهارشنبه سوری مرتکب رفتارهای خطرناک و تحت الشعاع قرار دادن سلامت جسمی و روانی مردم شوند، قاطعانه برخورد می شود.
وی تصریح کرد: برای مقابله با رفتارهای خطرناک و هنجارشکنانه در مراسم چهارشنبه سوری، 35 اکیپ برای گشت زنی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.
فرمانده نیروی انتظامی درخصوص کشفیات موادمخدر در سالجاری نیز گفت: نیروی انتظامی با کشف بیش از 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری نسبت به میانگین استانی رشد نسبی داشته است.
شهرستان 85 هراز نفری آزادشهر با وسعت 873 کیلومتر مربع در شرق استان گلستان قرار دارد.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.