به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمناف هاشمی روز پنجشنبه در شصت و پنجمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و دوازدهمین دوره تحلیف کارآموختگان دوره وکالت گلستان در سرسرای دانشگاه آزاد گرگان بدون نام بردن از افراد مدنظر خود یا اشاره به جزئیات افزود: اجرا نشدن پروژه های بزرگ و به تبع آن کند شدن توسعه استان عین پایمال کردن حق مردم و زیرپا گذاشتن حقوق شهروندی است.
وی اضافه کرد: متروکه ماندن 39 ساله آشوراده ناشی از نگاه افراطی است؛ البته توجه به محیط زیست مهم است و نباید به این ثروت ملی خدشه وارد کرد تا نسل های بعدی هم از مواهب طبیعی برخوردار شوند.
به گزارش ایرنا مصوبه سفر استانی رییس جمهور به گلستان تحت عنوان 'طرح گردشگری آشوراده' در تنها جزیره ایرانی دریای خزر هنوز اجرایی نشده که عمده ترین دلیل آن سخت گیریهای زیست محیطی عنوان شده است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: جدای از مباحث اقتصادی و مسائل مرتبط با آن؛ اجرا نشدن طرح گردشگری جزیره آشوراده تضییع حق ملت و رعایت نشدن حقوق شهروندی است.
هاشمی در ادامه با بیان اینکه شناخت حقوق شهروندی شاخصه جوامع پیشرفته است، گفت: افرادی که از اعلان عمومی بودجه و ریز آن ناراحت شدند نمی خواهند حق آزادی، اندیشه، مشارکت در تعیین سرنوشت، کرامت و برابری انسانی در جامعه فرهنگ سازی شود.
3014/6203
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.