عبدالرضا دادبود روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این تصمیم به منظور آماده ‌سازی فضای شهری برای ایام نوروز، پیشگیری از ترافیک و سوانح احتمالی، فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد شهروندان در معابر و انجام خرید‌های نوروزی و ایجاد فضای بانشاط شهری اتخاذ شد.
وی گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، زیباسازی و شستشوی معابر، ترمیم آسفالت و آهک پاشی جوی‌ های آب، فضاسازی شهری، گلکاری و شستشوی تابلو‌ها و نصب المان‌ های متناسب با نوروز آغاز شده و نیز در ایام تعطیلات جشنواره ‌های متنوع و محله محور در سطح شهر برگزار می‌ شود.
شهردار گرگان همچنین اضافه کرد: با هماهنگی های به عمل آمده، چهارشنبه بازار گرگان نیز از امروز 15 اسفند تا پایان ایام نوروز هر روز دایر خواهد بود.
وی از ادامه برگزاری شب بازار گرگان هم خبر داد و افزود: با انتقال شب بازار گرگان از خیابان سازش به ترمینال شرق، استقبال خوبی از آن شده و هر شب از ساعت 20 تا حوالی 24 فعال است.
به گفته وی؛ در مکان جدید شب بازار، فضای مناسب برای پارک خودروها فراهم شده و همچنین سرویس رفت و آمد از میدان شهرداری مهیا شده است.
دادبود؛ دستفروشی را یک پدیده اجتماعی و در همه شهرها بیان کرد و افزود: همه باید کمک کنیم تا این موضوع به یک چالش تبدیل نشود و این مساله نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها و مشارکت مردم است.
وی یادآور شد: در شب بازار 200 غرفه پیش‌ بینی شده و افراد متقاضی برای فعالیت باید به شهرداری منطقه سه مراجعه کرده و پس از طی مراحل قانونی، غرفه در اختیار آنها قرار می گیرد.
شهرستان گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 500هزار نفر جمعیت دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.